11:10 19.02.2021
Психологічна служба школи
На занятті учні мали можливість з’ясувати переваги інтернету та недоліки. Дізнатися в чому саме полягає небезпека. Хто може сидіти по ту сторону екрану, а саме методи втягування та утримання дітей у віртуальні ігри. Які ігри є смертельними. Конфіденційність даних. До кого має звернутися учень в першу чергу відчуваючи загрозу (формування довірчих стосунків між дітьми й батьками).
«Небезпечні інтернет-групи, ігри, квести, челенджі»
14:46 18.02.2021
Правова допомога онлайн : "Булінг у шкільному колективі"
11:15 18.02.2021
Масу задоволення отримали юні художники виконуючи творче завдання на тему: «Зима чарівниця в гості запросила». Діти своїми малюнками оживили різнокольоровий світ зимової казки. В сніговій країні зявились: новорічна ялинка, чарівниця зима, сніговики, кольорові та яскраві новорічні іграшки.
12:03 23.12.2020
На занятті учні визначилися з особистими рисами характеру, які допомогають їм у вирішенні певних ситуацій для досягнення успіху.
11:56 22.12.2020
Під час заняття учні мали змогу визначити свої сильні та слабкі сторони характеру. Вчилися розпізнавати свій емоційний стан та емоційний стан своїх друзів. Ознайомилися з поняттями: доброта, толерантність, емпатія, милосердя, радість, сміливість.
12:41 16.12.2020
Профорієнтаційний тренінг для учнів 9 класу на тему: «Погляд у майбутнє»
Під час заняття учні мали змогу ознайомитися з різними групами професій та визначити типи професійних здібностей.13:31 15.12.2020
Заняття з елементами тренінгу для учнів 7 - го класу: «Особливим дітям – особлива увага…»
Під час заняття діти ознайомилися з поняттями «особлива дитина», «інклюзія», «інклюзивна освіта». Учні поділились своїми думками, щодо відношення до даної категорії дітей та людей в цілому під час виконання вправи «Квітка толерантності» та проходження тесту з використанням кольорових стрічок при висловленні власної думки на запропоновані спеціалістом психологічної служби запитання. На завершення заняття учні виконали вправу « Я подарую тобі радість», яка дала їм можливість сформувати позитивний емоційний настрій, визнання (вправа асоціація), що кожен з них унікальний та має безліч позитивних якостей, які варті схвалення; і головне, усвідомили, що для хорошого настрою потрібно не так багано – лише добре слово чи щире побажання…13:09 02.12.2020
Заняття з елементами тренінгу для учнів 5 – го класу: «Ми всі рівні»
Заняття було проведено в тісній співпраці класного керівника, асистента вчителя та спеціалістів психологічної служби. Під час заняття діти ознайомилися з такими поняттями, як: «особлива дитина», « інклюзивна освіта». На занятті діти мали можливість ознайомилися з правами «особливих дітей» та усвідомити, що їх права, ні чим не відрізняються від решти учнів класу. Також, учням було роз’яснено, чим відрізняється специфіка навчання дітей, що перебувають на інклюзивній формі навчання. За допомогою асоціативної вправи: « Я – квітка» діти мали можливість визначити свою неповторність та унікальність. При виконанні вправи : «Метелики» - усвідомили, як їм варто ставитися до «особливих дітей» та один до одного; і з'ясували, що всі ми прагнемо позитивного, шанобливого, толерантного відношиння один до одного, і кожному потрібна підтримка, добре слово та посмішка товариша.12:56 01.12.2020