A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №2
Жашківської міської ради Черкаської області

Психологічна служба школи

Дата: від до Скинути

Заняття з елементами тренінгу для учнів 2 класу з розвитку емоційно – комунікативної сфери на тему: «Умій дружити»

Заняття допомогло учням в згуртуванні класного колективу (вправа "Поляна мого класу"); у виявленні індивідуальних особливостей кожної дитини, підвищенні самооцінки замкнутих дітей ( вправа «Ім’я»).  Діти визначили свої позитивні та негативні сторони характеру (вправа «Добре – погано»). Розширили  знання про своїх однокласників (вправа «Так» чи «Ні»), їх індивідуальні особливості (вправа «Впізнай друга»).

14:21 10.03.2021

Корекційно – розвивальне заняття по встановленню міжособистісних стосунків в класному колективі для учнів 10 класу на тему: «Відвертість та довіра»

На занятті учні мали можливість зрозуміти, що успішність взаємодії колективу залежить від ступеня відвертості та довіри. Сформували навички групової взаємодії, краще пізнати один одного (вправа «Квітка мого Я» . Вчилися емоційно відчувати та розрізняти за допомогою міміки, жестів почуття інших людей (вправа «Емпатія»). З’ясували, які якості  характеру, поведінкові прояви  необхідно використовувати, щоб розвивались добрі взаємини з іншою людиною (вправа «Прогноз»). Розвивали впевненість у собі та класному колективі; та почуття відповідальності, довіри (вправа «Ти мені дуже потрібна(ий)») . Створили комфортну атмосферу в класному середовищі та позитивний емоційний настрій (вправа «Дерева стоять нерухомо»).  

14:30 09.03.2021

Тренінгове заняття з профілактики психологічного комфорту в учнівському середовищі (формування позитивної комунікації дітей) для учнів 1 класу на тему: «Я та мої друзі».

На занятті учні 1 – го класу мали можливість підвищити рівень комунікативних стосунків в шкільному середовищі. Удосконалювали навички культурних відносин, взаєморозуміння, доброзичливого, тактовного відношення між дітьми класу. Діти вільно, невимушено спілкувалися. Висловлювали власну думку. Самостійно визначали позитивні свої сторони характеру (вправа «Квітка»). Пояснювали, якими особистісними якостями мають володіти їх друзі (вправа «Який мій друг?» та вправа «Подарунок»). А головне, - з’ясували, що кожна дитина є значущою, унікальною, а всі разом діти – утворюють   особливість і неповторність свого класу (вправа «Дерево особистісних якостей»). На завершення виконали психомалюнок «Мої друзі в класі». 

14:48 03.03.2021

Заняття для учнів 4 класу на тему: "Я художник".

Психодіагностичне заняття на визначення креативно - творчих  здібностей та індивідуальних особливостей розвитку. На занятті учні  виконали психомалюнковий тест, що дає можливість вивчити оригінальність творчих здібностей, креативного та логічного мислення. Розвивати уяву та пам'ять. Проаналізувати вміння дітей створювати в уяві кілька образів і відбирати з них найоригінальніші. Визначити індивідуальні особливості дитини (відношення до себе і уявлення про себе). 

14:30 03.03.2021

Тренінгове заняття із формування комунікативних умінь і навичок для учнів 9 класу на тему: "Майстер комунікації"

На занятті учні  мали змогу розширити свої можливості, що до встановлення контактів в різних ситуаціях комунікативної взаємодії. Відпрацювали навички розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми. Опанували вміння ефективного слухання. Активізували процес самопізнання та самоактуалізації. Розширили діапазон творчих можливостей. Самостійно визначили свій рівень комунікативних здібностей за допомогою вправи "Східці майстерності спілкування". Також, за допомогою міміки та жестів навчилися визначати емоційний стан інших людей ( вправа "Візуальне відчуття"). А головне - усвідомили, що для конструктивної бесіди замало спільних інтересів; тут важливим є - толерантне, сповнене емпатії відношення до субесідника.

12:57 02.03.2021

Заняття для учнів 1 - 4 класів на тему: "Я - за безпечний інтернет"

Під таким девізом пройшло заняття з учнями групи продовжиного дня. Протягом заняття учні вчилися розрізняти основні види небезпеки під час вправи: "Сонечко", "Веселий смайлик". Вміли правильно реагувати на небезпеку в мережі "Інтернет"під час творчого завдання "Колаж дитячих малюнків та картинок". Навчилися приймати рішення, виберати корисну інформацію та бути відповідальними. 

14:43 26.02.2021

Заняття для учнів 1 - 4 класів: "Я і безпечний інтернет"

Заняття проводилось з учнями групи продовжиного дня у тісній співпраці спеціалістів психологічної служби школи та вчителя групи продовжиного дня Маринчук О. Б. На занятті учні початкових класів мали можливість за допомогою інформаційного повідомлення (вправа "Квітка") сформувати поняття про принципи безпечного поводження в мережі. Ознайомилися та визначили основні види небезпеки, які підстерігають дітей в інтернеті. Сформували навички правильного реагування на небезпеки в інтернет мережі. Визначили культуру поведінки в інтернеті. Під час заняття учні програли ряд тренінгових вправ, таких як: "Веселий мяч", " Небезпека в інтернеті" (+ та -). На завершення, зобразили в малюнках правила поводження в інтернеті. Заняття пройшло в жвавій, невимушеній обстановці. Учні отримали не лише нові,  корисні знання, але і масу позитивних вражень.

12:27 24.02.2021

Заняття для учнів 9 – го класу на тему: «Небезпечний Інтернет…»

На занятті учні мали можливість з’ясувати переваги інтернету та недоліки. Дізнатися в чому саме полягає небезпека. Хто може сидіти по ту сторону екрану. Які ігри є смертельними. Які перші прояви негативного впливу на підлітка. Як вони впливають на психіку. У якому випадку учень здатен повірити та піддатися негативному впливу модератора «смертельної» групи в соціальній мережі.  Конфіденційність даних. До кого має звернутися учень в першу чергу відчуваючи загрозу.

14:22 23.02.2021

Заняття з учнями 10 – го класу на тему: «Я і моя безпека в інтернеті»

На занятті учні мали можливість з’ясувати  недоліки інтернету. Дізнатися в чому саме полягає небезпека. Які ігри є смертельними. Які перші прояви негативного впливу на підлітка. Як вони впливають на психіку. У якому випадку учень здатен повірити та піддатися негативному впливу модератора «смертельної» групи в соціальній мережі.  До кого має звернутися учень в першу чергу відчуваючи загрозу. На завершення заняття учні пройшли анкетування.

12:02 23.02.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора