Заняття з елементами тренінгу для підтримки ментального здоров'я
Вчимося долати стрес: у 6 класі пройшло заняття для елементами тренінгу з підтримки ментального здоров'я15:42 28.05.2025
Заняття з елементами тренінгу для підтримки ментального здоров'я
Вчимося долати стрес: у 6 класі пройшло заняття для елементами тренінгу з підтримки ментального здоров'я15:42 28.05.2025
Заняття з елементами тренінгу “Мій настрій.
Техніки покращення емоцій та настрою” саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. спільно з соціальним педагогом Маринчук О. Б. було проведено заняття з елементами тренінгу. Під час уроку учні 3 класу активно виконали ряд таких вправ як: "Скажи комплімент", "Дзеркало", "Весела пантоміма", руханку "Покажи рух", а на завершення арт-терапевтичну роботу "Мій настрій ". Саме такі заняття допомагають бережно навчати дітей збереженню психічного здоров'я. Розвивати уміння долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності. Вміння знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів. Також отримали інструменти, які допоможуть краще справлятися зі стресом у повсякденному житті.15:40 27.05.2025
Інтерактивна виховна година "Правопорушення і відповідальність. Рівні можливості для всіх громадян"
"Правопорушення і відповідальність. Рівні можливості для всіх громадян", саме за такою назвою соціальний педагог Маринчук О. Б. з учнями 9 Б класу провела інтерактивну виховну годину з елементами дискусії. Під час заняття учням нагадали про такі поняття як: правопорушення, види правопорушень, види юридичної відповідальності. Особливу увагу звернули на важливість створення доступного та безпечного середовища, забезпечення рівних можливостей для всіх громадян.Починаючи із дитячого віку школярі повинні розуміти, співпереживати, толерантно відноситися один до одного, до оточуючих, незалежно від їх рис характеру, вигляду, бачень і розумінь, тощо... Формуючи в учнів правову свідомість, відповідальне ставлення до власних дій, думок тощо. Виховувати повагу до закону та прав інших людей. Сформувати в учнів уявлення про рівність прав і можливостей кожної людини незалежно від статі, національності, фізичних можливостей, соціального походження тощо. Виховувати толерантність, повагу до інших, розуміння значення соціальної справедливості в демократичному суспільстві. Учні розуміють важливість рівних прав і можливостей для всіх громадян, безбар'єрність. Виявляють готовність діяти справедливо та підтримувати інших. #Тиждень_безбарєрності #Безбарєрність14:47 22.05.2025
Людські чесноти. Я — толерантна людина
"Людські чесноти. Я — толерантна людина" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу. Під час уроку ми разом з учнями 3 класу досліджували, що таке людські чесноти — доброта, чесність, співчуття, повага, відповідальність. Основна увага приділяється темі толерантності: що це означає, чому це важливо у спілкуванні з іншими, як розуміти й приймати відмінності між людьми. Діти з задоволенням виконували арт-терапевтичні завдання, ігрові вправи, обговорювали історії з реального життя тощо. Саме такі заняття допомагають учням: - формувати розуміння поняття "чесноти" і "толерантність"; - розвивати емпатію, повагу до інших думок, культур, особливостей; - навчити конструктивній взаємодії та вирішенню конфліктів без агресії; - підтримувати розвиток власної ідентичності у взаємодії з різними людьми. #Тиждень_безбарєрності #Безбарєрність З турботою про вас психологічна служба закладу!15:00 20.05.2025
"Я у своїх очах і в очах оточуючих. Емоції та почуття. Як ти?"
"Я у своїх очах і в очах оточуючих. Емоції та почуття. Як ти?" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 9 класу. Це заняття — простір для дослідження себе та свого емоційного світу. Ми обговорили з учнями про те, як ми бачимо себе, як нас сприймають інші, і як наші почуття впливають на стосунки та самооцінку. Через м’які тілесні практики, методи та рефлексію учасники навчилися: — краще розпізнавати власні емоції; — помічати свої реакції у спілкуванні з іншими; — посилили контакт із собою; — відчули підтримку та прийняття; — вчилися керувати собою та своїми емоціями; — виконували техніки для заспокоєння. Такі заняття допомагають глибше зрозуміти себе, покращити емоційний контакт із собою та світом. З турботою про вас психологічна служба закладу!15:21 15.05.2025
"Мій вибір професії. Важливі аспекти та інформація при виборі майбутньої професії"
"Мій вибір професії. Важливі аспекти та інформація при виборі майбутньої професії"саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. та педагог соціальний Маринчук О. Б. провели заняття з елементами тренінгу. Заняття було спрямоване на допомогу учням у свідомому виборі майбутньої професії. Учасники отримають корисну інформацію про те, як враховувати свої інтереси, здібності, цінності та потреби ринку праці при професійному самовизначенні. Під час заняття учні дізналися: - які чинники впливають на вибір професії (особисті якості, інтереси, схильності, сімейні традиції, соціальні умови тощо); - де шукати перевіренУ інформацію про професії та навчальні заклади; - які професії будуть актуальними у найближчому майбутньому; - як уникнути типових помилок при виборі фаху. Також на завершення заняття практичним психологом було проведено техніки дихання та заземлення для вміння стабілізувати себе у різних життєвих ситуаціях. Саме такі заняття сприяють формуванню усвідомленого підходу до вибору професії, розвитку навичок самоаналізу та планування майбутнього.14:17 06.05.2025
Бесіда на тему «Здоров’я — найважливіша цінність»
05 травня 2025 року, соціальним педагогом, Маринчук О.Б. у 7 класі проведено бесіду на тему «Здоров’я — найважливіша цінність».17:03 05.05.2025
Я вмію, знаю, хочу. Як розвинути свої вміння.
Практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу на тему "Я вмію, знаю, хочу. Як розвинути свої вміння". Під час уроку учні 2 класу активно виконували вправи на розвиток пам'яті, концентрації уваги, спостережливість тощо. Цікавим завдання стало виконання в техніці орігамі "Котика". Адже орігамі — розвиває дрібну моторику, терплячість та просторове мислення. Завжди є веселими виконання руханок — це є активною частиною заняття для енергії, координації та гарного настрою. Саме такі заняття допомагають учням розвиватися, вчитися новому, співпрацювати один з одним, бути толерантними. Такий урок проходить у доброзичливій атмосфері, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. З турботою про вас психологічна служба закладу!16:59 02.05.2025
Запобігання вербування та тероризму
Для підвищення обізнаності учнів щодо загроз вербування та тероризму, формування навичок критичного мислення, безпечної поведінки в інформаційному просторі та відповідального ставлення до власної безпеки 25.04.2025 р. соціальним педагогом Жашківського ліцею № 2, Маринчук О.Б., у 7 класі проведено інформаційно-просвітницьку бесіду щодо припинення та запобігання грубим порушенням прав дітей, та для проведення інформаційної кампанії щодо безпечної поведінки в мережі Інтернет. Під час бесіди учні були ознайомлені з основними поняттями "тероризм", "екстремізм", "вербування", а також із методами, які найчастіше використовуються для залучення підлітків у небезпечні угрупування. Обговорено типові ситуації, у яких можуть опинитися школярі, особливо в соціальних мережах та онлайн-іграх. Наголошено на важливості довіри до батьків, учителів, правоохоронних органів і необхідності повідомляти про підозрілі дії або контакти. Учням було запропоновано розглянути кілька практичних кейсів і спільно знайти безпечні варіанти дій у кожній ситуації. Наприкінці бесіди проведено рефлексію: учні поділилися своїми думками, запитаннями та враженнями. Бесіда пройшла в інтерактивному форматі, учні були активні та зацікавлені.15:45 25.04.2025
Формування ефективних навичок спілкування в конфліктних ситуаціях
Конфлікти — невід’ємна частина нашого життя. Важливо не уникати їх, а навчитися конструктивно реагувати, зберігати внутрішню рівновагу та будувати діалог, що веде до порозуміння. "Формування ефективних навичок спілкування в конфліктних ситуаціях" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 11 класу. На цьому занятті школярі дізналися: - чому виникають конфлікти та як на них впливають емоції; - Проаналізували власні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях; - Отримали дієві інструменти для зниження напруги в спілкуванні; - Попрактикувалися у техніках "Я-повідомлень", "Я-висловлення", емоційного самоконтролю, активного слухання та ненасильницького спілкування; -Навчилися знаходити спільні рішення без шкоди для себе та інших; - Обговорили реальні ситуації та шукали альтернативні стратегії поведінки; - Пройшли тестування "Оцінювання власного поводження в конфліктній ситуації". Саме такі заняття допомагають учням краще розуміти себе та співрозмовника, ефективно висловлювати свої думки та почуття без агресії чи самозахисту, знижувати напругу у складному спілкуванні та шукати конструктивні рішення замість «перемогти» у суперечці. Навчалися підтримувати один одного, толерантного ставлення до інших.15:33 22.04.2025