A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №2
Жашківської міської ради Черкаської області

Психологічна служба школи

Дата: від до Скинути

Всесвітній день доброти

З нагоди всесвітнього дня доброти спеціалістами психологічної служби школи було проведено заняття з використанням тренінгових вправ для учнів 4 – го класу на тему: «Доброта – це краса людської душі». Заняття проходило під девізом: «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом». Під час заняття учні мали змогу формувати уявлення про добро (вправа «Сердечко доброти»; «Так» чи «Ні»). Вчилися оцінювати вчинки інших людей на основі життєвих ситуацій (вправа «Асоціативний кущ», « Знайди відповідь»). Наслідували позитивні риси людей (вправа «Навчаємось доброти»). Розвивали творчі здібності дітей, прагнення до самовдосконалення (вправа «Правила доброти»). На завершення виконали творчу вправу «Дерево побажань». 

15:24 16.11.2021

Заняття з розвитку когнітивної сфери для учнів 5-го класу

Систематично проводяться індивідуальні корекційно – розвиткові заняття з розвитку когнітивної сфери. Заняття проходять в ігровій формі (підбір ігор для розвитку дрібної моторики рук та пізнавальних процесів), а також з використанням тренінговіх вправ. 

15:32 20.10.2021

Заняття з елементами тренінгових вправ для учнів 2 – го класу на тему: «Осінній букет».

На занятті учні мали можливість об’єктивно висловити  думку стосовно власної самооцінки та співвіднести її з думкою однокласників (вправи: « Як до тебе можна звертатись…»; «Чарівний стілець»; «Осінній букет»). Розвивали пізнавальну сферу (механічну пам'ять, швидкість мислення, увагу, уяву) за допомогою вправ: «А так буває…»; «Встаньте ті, хто…»; «Я – школяр. Я - вдома». Удосконалювали навички вільного висловлення власної думки та ввічливого ставлення один до одного (вправа « Ввічливі слова»).

15:04 12.10.2021

Заняття з елементами тренінгових вправ для учнів 4 – го класу на тему: «Сонечко моїх мрій».

На занятті учні вчилися об’єктивно охарактеризовувати свої позитивні риси характеру та своїх однолітків (вправа « Квіточка мого Я» та вправа « Чарівний стілець». Визначили власні здібності та задатки (вправа «Букет нашого класу»). Розвивали пізнавальну сферу (пам'ять, швидкість та гнучкість мислення, уяву, увагу). Удосконалювали навички вільного висловлення власних думок та мрій (вправа «Сонечко моїх мрій»).  

16:56 06.10.2021

Заняття з елементами тренінгових вправ для учнів 1 – го класу на тему: «Осінь чарівниця в гості завітала».

На занятті діти мали змогу визначити свої здібності та задатки (вправа «Мене звати…»). Вчилися об’єктивно оцінювати себе та своїх однокласників (вправа «Чарівний стілець»; «Осінній букет класу»). Розвивали пізнавальну сферу (вправа «В гостях у осені»; «Осінні квіти»). Удосконалювали навички вільного висловлення власної думки та ввічливого, доброзичливого ставлення один до одного. 

16:07 05.10.2021

Заняття для учнів 6 - А класу на тему: ««Стоп булінг»

На занятті учні ознайомилися з поняттями: «булінг»; «кібербулінг»; «моббінг». Охарактеризовували типові ознаки булінгу (цькування) в освітньому середовищі (школа, клас). Обговорили види булінгу та обіграли їх за допомогою вправ. З’ясували чим відрізняється конфлікт від булінгу. Визначили рамки толерантності до проблеми булінгу. Розвивали: співчутливе ставлення до жертв насилля; навички надання і отримання допомоги. 

16:04 28.09.2021

Заняття для учнів 7-го класу на тему: «Булінг в освітньому середовищі, або людська гідність – найвища цінність»

На занятті учні ознайомилися з поняттями: «булінг»; «кібербулінг»; «моббінг». Охарактеризовували типові ознаки булінгу (цькування) в освітньому середовищі (школа, клас). З’ясували: хто несе відповідальність?; які документи захищають права дітей. Обговорили види насильства та обіграли їх за допомогою вправи «ситуації».

16:37 22.09.2021

Заняття з елементами тренінгу для учнів 6 –го Б класу на тему: «Я та мої друзі»

На занятті учні мали змогу розвивати сприйняття здатності розуміти необхідність доброзичливих стосунків з однолітками. Формували вміння висловлювати власну думку, об’єктивно оцінювати свої та чужі вчинки. Визначили позитивні та негативні сторони свого характеру (вправа «Купи – продай»).  Усвідомили, які риси характеру їм допомагають досягти мети (вправа «Особлива хмаринка»). Удосконалювали навички ввічливості, товариськості. Розвивали вміння  поважати думку інших  та уважно вислуховувати її.

15:37 22.09.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора