14:03 26.05.2021
Психологічна служба школи
За підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини М. М. Кулеби, освітнім проєктом #stop_sexтинг, було розроблено урок “#Не_ведись - прояви свою стійкість в Інтернеті” для забезпечення стійкості дітей до шкідливого контенту. З огляду на актуальність зазначеної проблеми спеціалістами психологічної служби школи було проведено запропонований урок з учнями 7 класу. Під час даного заняття було висвітлено ряд тез: інтернет можливості; шкідливий контент. Було обговорено фактори негативного впливу на стан людини, а зокрема підлітка. Удосконалили навички з умінь протистояти даній інформації дотримуючись відповідних правил (тренінгова вправа «Шкідливий контент»). Розглянули ряд відчуттів, що виникають в учня під час перегляду шкідливого контенту ( тренінгова вправа «Мої переживання»). Для обговорення було запропоновано такі питання: 1). Що є індикатором того, що друг/знайомий чи однокласник переживає кризову ситуацію і веде себе ризиковано? ; 2). Як зрозуміти, що ваш друг потрапив у ризиковану ситуацію?; 3). Куди, чи до кого, ти, маєш впершу чергу звернутися за допомогою?
Розвивально – профілактичне заняття для учнів 10 класу на тему: «Умій протистояти шкідливому впливу»
На занятті учні вчилися зосереджувати увагу на позитивних якостях особистості. Розвивали навики протистояння шкідливому впливові з боку однолітків за допомогою тренінгової вправи «… це кльово!». Розробили правила власного життя (малюнковий коллаж «Моє майбутнє»). Визначилися з приорітетами у визначенні здорового способу житття (анкетування «Бути здоровим – це круто!»).14:39 19.05.2021
Діти вчилися правилам безпеки в дома, в школі та громадських місцях. Розвивали вміння, як уникати контакту з потенційно небезпечними незнайомцями. Визначали особливості людей, які можуть бути небезпечними. Набували навичок активної відмови у разі виникнення небезпечної ситуації. Вчилися розрізняти погані та хороші таємниці.Розглянули та вивчили такі життєво важливі правила як: «Кричи. Біжи. Розкажи», «Безпечна поведінка з незнайомцями», «Бити не можна» та «Розкажи дорослому» Діти для себе визначили ряд тих дорослих у їхньому житті, яким вони можуть розповісти про небезпечну ситуацію. Обговорювали, які незнайомці можуть бути безпечними, і до яких можна звернутись за допомогою. Саме такі заняття допомагають учням сформувати правильну поведінку у складних життєвих ситуаціях та показати, як і коли необхідно просити про допомогу у дорослого, якому довіряє дитина.
14:27 12.05.2021
Діти вчилися правилам безпеки в дома, в школі та громадських місцях. Розвивали вміння, як уникати контакту з потенційно небезпечними незнайомцями. Визначали особливості людей, які можуть бути небезпечними. Набували навичок активної відмови у разі виникнення небезпечної ситуації. Розглянули та вивчили такі життєво важливі правила як: «Кричи. Біжи. Розкажи», «Безпечна поведінка з незнайомцями», «Бити не можна» та «Розкажи дорослому» Діти для себе визначили ряд тих дорослих у їхньому житті, яким вони можуть розповісти про небезпечну ситуацію. Обговорювали, які незнайомці можуть бути безпечними, і до яких можна звернутись за допомогою.
14:03 05.05.2021
Розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 3 класу на тему: «Мій улюблений казковий герой»
З учнями 3 класу було проведено заняття на тему:» Мій улюблений казковий герой». В ході проведення заняття діти закріпили свої знання про знайомі казки,улюблені твори, пізнаючи їх за допомогою гри « З якої казки ці рядки»,» Чарівний лист». Діти навчились висловлювати своє ставлення до героїв,оцінювали їхні вчинки, робили висновки щодо поведінки в різних ситуаціях в реальному житті.13:35 28.04.2021
Під час заняття учні мали змогу ознайомитися з правилами поведінки в соціумі. Розвивали вміння, як уникати контакту з потенційно небезпечними незнайомцями. Визначали особливості людей, які можуть бути небезпечними. Набували навичок активної відмови у разі виникнення небезпечної ситуації. Вчилися розрізняти погані та хороші таємниці. А також учням було роз'яснено, як і куди вони мабють звертатися за допомогою в разі винекнення неприємної для них ситуації. Також для перегляду учням було запропоновано відеоряд сюжетів з різними складними для підлітка життєвими ситуаціями.
14:50 21.04.2021
Розвиваюче заняття з елементами тренінгу для учнів 6 класу на тему: «Мій портрет у променях сонця»
На занятті учні мали можливість усвідомити свої позитивні та негативні сторони особистості. Проаналізували, як вони можуть допомогти їм у досягненні мети (вправа «Сонце і цибулинка»). Зрозуміли, що в них є такого, за що їх варто поважати. Об’єктивно оцінили свій характер, свої звички, свої здібності та таланти. Вчилися позитивному сприйняттю свого «Я». Розвивали вміння асоціювати свій настрій, емоційний стан з кольором, звуком, квіткою (вправа «мікрофон»). Вчилися визначати, якими мають бути, якості характеру друзів, щоб не конфліктувати з ними (вправа «Кораблик дружби»). Заняття пройшло жваво в комфортній, невимушеній атмосфері. Викликало позитивні емоції в учнів.14:46 14.04.2021
Розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 4 класу на тему: «Простір наших вмінь»
На занятті учні самостійно охарактеризували поняття «значущі справи» та визначили їх місце у досягненні кращих результатів в прагненні до успіху, що вподальшому можуть стати кроком до втілення власних мрій. Розвивали навички з об’єктивної оцінки своїх вмінь в шкільному та особистому житті. Визначили до чого в них є здібності і, що вони найкраще уміють робити (вправа «Небо наших вмінь»). Проаналізували та співставили переваги навчальних дисциплін, які їм подобаються з їх здібностями та задатками вродженими та набутими шляхом сумлінної праці ( вправа «Мій улюблений урок»). Розвивали вміння вільно висловлювати власну думку та відчути свою значущість у класному середовищі. Заняття несло пізнавальний характер особистісної сфери та викликало позитивні враження у дітей.12:32 13.04.2021
Розвиткове заняття з елементами тренінгу для учнів 2 класу на тему: «Озерце позитивних емоцій»
На занятті учні вчилися визначати позитивні риси характеру, які допомогають у створенні дружніх відносин в учнівському середовищі (вправа «Злива позитивних емоцій»). Ознайомилися з поняттями: толерантність, тактовність, співчуття, милосердя. Удосконалювали вміння асоціювати свій настрій з кольорами. Ознайомилися з негативними рисами характеру, які негативно впливають на дружні відносини (вправа «Черв’ячки зла»). Навчилися виокремлювати свої позитивні риси і негативні, а головне, - усвідомили, які риси їм заважають, а яких їм не вистачає для успішної комунікації в учнівському середовищі (вправа «куплю – продам»). На завершення заняття визначилися з рисами, якими має володіти їх товариш (вправа «Кораблик дружби»). Заняття допомогло учням в згуртуванні колективу; в підвищенні самооцінки замкнутих дітей класу; у виявленні лідерських здібностей.14:30 07.04.2021
На занятті учні мали можливість усвідомити, що успішність взаємодії між людьми, а також в учнівському середовищі залежить від ступеня відвертості та довіри. Розвивали почуття відповідальності. Формували навички групової взаємодії та вміння розуміти почуття інших. Розвивали впевненість у собі та класному колективі. Обговорили поведінкові особливості особистості, що допоможуть у формуванні добрих взаємин між співрозмовниками. Вчилися об’єктивно оцінювати індивідуальні позитивні сторони свого характеру (вправа «Квітка мого Я»). Удосконалювали вміння відчувати та розпізнавати емоційні стани інших людей (вправа «Емпатія» та «Прогноз»). На завершення заняття програли рольову релаксаційну гру – казку «Дерева стоять нерухомо». Занятття пройшло в комфортній, невимушеній атмосфері з позитивним настроєм.
13:19 06.04.2021