A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №2
Жашківської міської ради Черкаської області

Психологічна служба школи

Дата: від до Скинути

Заняття з елементами тренінгових вправ для учнів 4 – го класу на тему: «Сонечко моїх мрій».

На занятті учні вчилися об’єктивно охарактеризовувати свої позитивні риси характеру та своїх однолітків (вправа « Квіточка мого Я» та вправа « Чарівний стілець». Визначили власні здібності та задатки (вправа «Букет нашого класу»). Розвивали пізнавальну сферу (пам'ять, швидкість та гнучкість мислення, уяву, увагу). Удосконалювали навички вільного висловлення власних думок та мрій (вправа «Сонечко моїх мрій»).  

16:56 06.10.2021

Заняття з елементами тренінгових вправ для учнів 1 – го класу на тему: «Осінь чарівниця в гості завітала».

На занятті діти мали змогу визначити свої здібності та задатки (вправа «Мене звати…»). Вчилися об’єктивно оцінювати себе та своїх однокласників (вправа «Чарівний стілець»; «Осінній букет класу»). Розвивали пізнавальну сферу (вправа «В гостях у осені»; «Осінні квіти»). Удосконалювали навички вільного висловлення власної думки та ввічливого, доброзичливого ставлення один до одного. 

16:07 05.10.2021

Заняття для учнів 6 - А класу на тему: ««Стоп булінг»

На занятті учні ознайомилися з поняттями: «булінг»; «кібербулінг»; «моббінг». Охарактеризовували типові ознаки булінгу (цькування) в освітньому середовищі (школа, клас). Обговорили види булінгу та обіграли їх за допомогою вправ. З’ясували чим відрізняється конфлікт від булінгу. Визначили рамки толерантності до проблеми булінгу. Розвивали: співчутливе ставлення до жертв насилля; навички надання і отримання допомоги. 

16:04 28.09.2021

Заняття для учнів 7-го класу на тему: «Булінг в освітньому середовищі, або людська гідність – найвища цінність»

На занятті учні ознайомилися з поняттями: «булінг»; «кібербулінг»; «моббінг». Охарактеризовували типові ознаки булінгу (цькування) в освітньому середовищі (школа, клас). З’ясували: хто несе відповідальність?; які документи захищають права дітей. Обговорили види насильства та обіграли їх за допомогою вправи «ситуації».

16:37 22.09.2021

Заняття з елементами тренінгу для учнів 6 –го Б класу на тему: «Я та мої друзі»

На занятті учні мали змогу розвивати сприйняття здатності розуміти необхідність доброзичливих стосунків з однолітками. Формували вміння висловлювати власну думку, об’єктивно оцінювати свої та чужі вчинки. Визначили позитивні та негативні сторони свого характеру (вправа «Купи – продай»).  Усвідомили, які риси характеру їм допомагають досягти мети (вправа «Особлива хмаринка»). Удосконалювали навички ввічливості, товариськості. Розвивали вміння  поважати думку інших  та уважно вислуховувати її.

15:37 22.09.2021

Корекційно – розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 7 -го класу з розвитку самооцінки та комунікативної сфери на тему: «Подорож до країни «Я»

На занятті учні самостійно визначили: свої  здібності та задатки; свої можливості (вміння, навички) по досягненню цілей;  їх роль у використанні у власному житті. Об’єктивно оцінили позитивні і негативні риси свого характеру. Охарактеризували їх значення у досягненні успіху. Набули: навичок особистісної взаємодії з іншими людьми (дітьми; дорослими); розуміння власної ідентичності та неповторності.  

15:37 21.09.2021

Заняття з елементами тренінгу для учнів 6 – б класу на тему: «Толерантність. Ввічливість – запорука успіху у формуванні особистості учня».

На занятті учні обговорили поняття: толерантність, ввічливість. Поглибили знайомство один з одним. Формували почуття єдності. Розвивали навички поваги та ввічливого ставлення до людей. З’ясували, що кожна дитина є значущою, унікальною, а всі разом діти – утворюють   особливість і неповторність свого класу.

14:43 15.09.2021

Тренінгове заняття з профілактики психологічного комфорту в учнівському середовищі (формування позитивної комунікації дітей) для учнів 1 класу на тему: «Наш клас – одна сім’я».

На занятті учні 1 – го класу мали можливість підвищити рівень комунікативних стосунків в шкільному середовищі. Удосконалювали навички культурних відносин, взаєморозуміння, доброзичливого, тактовного відношення між дітьми класу. Діти вільно, невимушено спілкувалися. Висловлювали власну думку. Самостійно визначали позитивні свої сторони характеру (вправа «Веселий м’ячик»). Пояснювали, якими особистісними якостями мають володіти їх друзі (вправа «Який мій друг?» та вправа «Подарунок»). А головне, - з’ясували, що кожна дитина є значущою, унікальною, а всі разом діти – утворюють особливість і неповторність свого класу (вправа «Дерево особистісних якостей»). На завершення виконали психомалюнок «Мої друзі в класі».

15:38 08.09.2021

Заняття з елементами тренінгу для учнів 6 – б класу на тему: «Я і мій дружний клас».

Під час заняття учні мали змогу вільно висловлювати свої думки. Саморозкрити індивідуальні особливості. Формувати комунікативні навички. Підвищити самооцінку. Проявити лідерські здібності. Дане заняття сприяло згуртуванню класного колективу.

16:38 07.09.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора