14:50 21.04.2021
Психологічна служба школи
Під час заняття учні мали змогу ознайомитися з правилами поведінки в соціумі. Розвивали вміння, як уникати контакту з потенційно небезпечними незнайомцями. Визначали особливості людей, які можуть бути небезпечними. Набували навичок активної відмови у разі виникнення небезпечної ситуації. Вчилися розрізняти погані та хороші таємниці. А також учням було роз'яснено, як і куди вони мабють звертатися за допомогою в разі винекнення неприємної для них ситуації. Також для перегляду учням було запропоновано відеоряд сюжетів з різними складними для підлітка життєвими ситуаціями.
Розвиваюче заняття з елементами тренінгу для учнів 6 класу на тему: «Мій портрет у променях сонця»
На занятті учні мали можливість усвідомити свої позитивні та негативні сторони особистості. Проаналізували, як вони можуть допомогти їм у досягненні мети (вправа «Сонце і цибулинка»). Зрозуміли, що в них є такого, за що їх варто поважати. Об’єктивно оцінили свій характер, свої звички, свої здібності та таланти. Вчилися позитивному сприйняттю свого «Я». Розвивали вміння асоціювати свій настрій, емоційний стан з кольором, звуком, квіткою (вправа «мікрофон»). Вчилися визначати, якими мають бути, якості характеру друзів, щоб не конфліктувати з ними (вправа «Кораблик дружби»). Заняття пройшло жваво в комфортній, невимушеній атмосфері. Викликало позитивні емоції в учнів.14:46 14.04.2021
Розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 4 класу на тему: «Простір наших вмінь»
На занятті учні самостійно охарактеризували поняття «значущі справи» та визначили їх місце у досягненні кращих результатів в прагненні до успіху, що вподальшому можуть стати кроком до втілення власних мрій. Розвивали навички з об’єктивної оцінки своїх вмінь в шкільному та особистому житті. Визначили до чого в них є здібності і, що вони найкраще уміють робити (вправа «Небо наших вмінь»). Проаналізували та співставили переваги навчальних дисциплін, які їм подобаються з їх здібностями та задатками вродженими та набутими шляхом сумлінної праці ( вправа «Мій улюблений урок»). Розвивали вміння вільно висловлювати власну думку та відчути свою значущість у класному середовищі. Заняття несло пізнавальний характер особистісної сфери та викликало позитивні враження у дітей.12:32 13.04.2021
Розвиткове заняття з елементами тренінгу для учнів 2 класу на тему: «Озерце позитивних емоцій»
На занятті учні вчилися визначати позитивні риси характеру, які допомогають у створенні дружніх відносин в учнівському середовищі (вправа «Злива позитивних емоцій»). Ознайомилися з поняттями: толерантність, тактовність, співчуття, милосердя. Удосконалювали вміння асоціювати свій настрій з кольорами. Ознайомилися з негативними рисами характеру, які негативно впливають на дружні відносини (вправа «Черв’ячки зла»). Навчилися виокремлювати свої позитивні риси і негативні, а головне, - усвідомили, які риси їм заважають, а яких їм не вистачає для успішної комунікації в учнівському середовищі (вправа «куплю – продам»). На завершення заняття визначилися з рисами, якими має володіти їх товариш (вправа «Кораблик дружби»). Заняття допомогло учням в згуртуванні колективу; в підвищенні самооцінки замкнутих дітей класу; у виявленні лідерських здібностей.14:30 07.04.2021
На занятті учні мали можливість усвідомити, що успішність взаємодії між людьми, а також в учнівському середовищі залежить від ступеня відвертості та довіри. Розвивали почуття відповідальності. Формували навички групової взаємодії та вміння розуміти почуття інших. Розвивали впевненість у собі та класному колективі. Обговорили поведінкові особливості особистості, що допоможуть у формуванні добрих взаємин між співрозмовниками. Вчилися об’єктивно оцінювати індивідуальні позитивні сторони свого характеру (вправа «Квітка мого Я»). Удосконалювали вміння відчувати та розпізнавати емоційні стани інших людей (вправа «Емпатія» та «Прогноз»). На завершення заняття програли рольову релаксаційну гру – казку «Дерева стоять нерухомо». Занятття пройшло в комфортній, невимушеній атмосфері з позитивним настроєм.
13:19 06.04.2021
Розвиваюче заняття для учнів групи продовженого дня на тему: «В пошуках барвистої веселки».
Цікаво та змістовно пройшло заняття з учнями групи продовженого дня. Протягом заняття діти розвивали пізнавальні інтереси, допитливість, увагу, спостережливість. Виховували любов і бережливе ставлення до природи, вміння спостерігати за її красою, виховували віру в свої сили, почуття прекрасного. Поглибили знання учнів про природу під час вправи: «мікрофон». Формували уявлення про природнє явище – веселку та потребу в пізнанні природи у грі : «Вірю – не вірю» та «У кого вежа вища».15:34 31.03.2021
Індивідуальні розвиваючі заняття для учнів 5 - 7 класів
Проведення індивідуальних корекційно - розвивальних занять з учнями є систематичною роботою спеціалістів психологічної служби школи. На разі проведено заняття з учнями, що мають дезгармонію в поведінково - навчальному соціумі на тему: "Я школяр" (права та обов'язки) ; "Я і мій клас" (взаємостосунки з однолітками); та розвиток пізнавальної сфери (память, мислення, увага).14:40 30.03.2021
На занятті учні мали змогу розвивати емпатію (вправа "Емоції"). Вчилися відчувати емоційно та охарактеризовувати вчинок іншої людини та власний (вправа "Вчинок"). Розвивали вміння визначати емоцію та асоціювати її з кольором вправа "Веселка". Удосконалювали навички спостережливості та уважності. Виховували доброзичливість та толерантне ставлення у взаємостосунках один до одного. На завершення заняття виконали малюнковий тест "Моя школа".
15:56 16.03.2021
Заняття допомогло учням в згуртуванні класного колективу (вправа "Поляна мого класу"); у виявленні індивідуальних особливостей кожної дитини, підвищенні самооцінки замкнутих дітей ( вправа «Ім’я»). Діти визначили свої позитивні та негативні сторони характеру (вправа «Добре – погано»). Розширили знання про своїх однокласників (вправа «Так» чи «Ні»), їх індивідуальні особливості (вправа «Впізнай друга»).
14:21 10.03.2021
На занятті учні мали можливість зрозуміти, що успішність взаємодії колективу залежить від ступеня відвертості та довіри. Сформували навички групової взаємодії, краще пізнати один одного (вправа «Квітка мого Я» . Вчилися емоційно відчувати та розрізняти за допомогою міміки, жестів почуття інших людей (вправа «Емпатія»). З’ясували, які якості характеру, поведінкові прояви необхідно використовувати, щоб розвивались добрі взаємини з іншою людиною (вправа «Прогноз»). Розвивали впевненість у собі та класному колективі; та почуття відповідальності, довіри (вправа «Ти мені дуже потрібна(ий)») . Створили комфортну атмосферу в класному середовищі та позитивний емоційний настрій (вправа «Дерева стоять нерухомо»).
14:30 09.03.2021