Правова допомога онлайн : "Булінг у шкільному колективі"
11:15 18.02.2021
Правова допомога онлайн : "Булінг у шкільному колективі"
11:15 18.02.2021
12:03 23.12.2020
11:56 22.12.2020
12:41 16.12.2020
Профорієнтаційний тренінг для учнів 9 класу на тему: «Погляд у майбутнє»
Під час заняття учні мали змогу ознайомитися з різними групами професій та визначити типи професійних здібностей.13:31 15.12.2020
Заняття з елементами тренінгу для учнів 7 - го класу: «Особливим дітям – особлива увага…»
Під час заняття діти ознайомилися з поняттями «особлива дитина», «інклюзія», «інклюзивна освіта». Учні поділились своїми думками, щодо відношення до даної категорії дітей та людей в цілому під час виконання вправи «Квітка толерантності» та проходження тесту з використанням кольорових стрічок при висловленні власної думки на запропоновані спеціалістом психологічної служби запитання. На завершення заняття учні виконали вправу « Я подарую тобі радість», яка дала їм можливість сформувати позитивний емоційний настрій, визнання (вправа асоціація), що кожен з них унікальний та має безліч позитивних якостей, які варті схвалення; і головне, усвідомили, що для хорошого настрою потрібно не так багано – лише добре слово чи щире побажання…13:09 02.12.2020
Заняття з елементами тренінгу для учнів 5 – го класу: «Ми всі рівні»
Заняття було проведено в тісній співпраці класного керівника, асистента вчителя та спеціалістів психологічної служби. Під час заняття діти ознайомилися з такими поняттями, як: «особлива дитина», « інклюзивна освіта». На занятті діти мали можливість ознайомилися з правами «особливих дітей» та усвідомити, що їх права, ні чим не відрізняються від решти учнів класу. Також, учням було роз’яснено, чим відрізняється специфіка навчання дітей, що перебувають на інклюзивній формі навчання. За допомогою асоціативної вправи: « Я – квітка» діти мали можливість визначити свою неповторність та унікальність. При виконанні вправи : «Метелики» - усвідомили, як їм варто ставитися до «особливих дітей» та один до одного; і з'ясували, що всі ми прагнемо позитивного, шанобливого, толерантного відношиння один до одного, і кожному потрібна підтримка, добре слово та посмішка товариша.12:56 01.12.2020
Заняття з елементами тренінгу для учнів 5 - го класу: " Я та мої друзі".
Під час заняття учні 5 го класу мали змогу: ознайомитися з правилами успішної соціалізації та набути емоційного досвіду; сформувати позитивні взаємини; розвивати навички "толерантного" спілкування; навчитися регулювати власну поведінку. Під час тренінгу дітям було запропоновано на розгляд такі поняття, як: «дружба», «толерантність», «емпатія». Учні мали можливість за допомогою «мозкового штурму» проаналізувати дані поняття та усвідомити, як вони співвідносяться одне з одним. Активізувати позитивні емоції в дітей, сформувати дружнє ставлення, навички взаємодії вдалося за допомогою вправи «Хвиля дружби». На завершення заняття - учні сформували кожин для себе «квітку дружби» та в позитивному ключі визачили самі сильні позитивні сторони один одного, що дало змогу їм зрозуміти, що вони всі унікальні та мають масу чеснот, які гідні та варті поваги для формування дружніх стосунків в їх учнівському колективі.14:45 25.11.2020
Створення шкільного колажу " Школа - простір без насильства"
09:35 25.11.2020