A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №2
Жашківської міської ради Черкаської області

Психологічна служба школи

Дата: від до Скинути

"Я у своїх очах і в очах оточуючих. Емоції та почуття. Як ти?"

   "Я у своїх очах і в очах оточуючих. Емоції та почуття. Як ти?" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 9 класу.        Це заняття — простір для дослідження себе та свого емоційного світу. Ми обговорили з учнями про те, як ми бачимо себе, як нас сприймають інші, і як наші почуття впливають на стосунки та самооцінку. Через м’які тілесні практики, методи та рефлексію учасники навчилися: — краще розпізнавати власні емоції; — помічати свої реакції у спілкуванні з іншими; — посилили контакт із собою; — відчули підтримку та прийняття; — вчилися керувати собою та своїми емоціями; — виконували техніки для заспокоєння.        Такі заняття допомагають глибше зрозуміти себе, покращити емоційний контакт із собою та світом.  З турботою про вас психологічна служба закладу!

15:21 15.05.2025

"Мій вибір професії. Важливі аспекти та інформація при виборі майбутньої професії"

    "Мій вибір професії. Важливі аспекти та інформація при виборі майбутньої професії"саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. та педагог соціальний Маринчук О. Б. провели заняття з елементами тренінгу.      Заняття було спрямоване на допомогу учням у свідомому виборі майбутньої професії. Учасники отримають корисну інформацію про те, як враховувати свої інтереси, здібності, цінності та потреби ринку праці при професійному самовизначенні. Під час заняття учні дізналися: - які чинники впливають на вибір професії (особисті якості, інтереси, схильності, сімейні традиції, соціальні умови тощо); - де шукати перевіренУ інформацію про професії та навчальні заклади; - які професії будуть актуальними у найближчому майбутньому; - як уникнути типових помилок при виборі фаху.     Також на завершення заняття практичним психологом було проведено техніки дихання та заземлення для вміння стабілізувати себе у різних життєвих ситуаціях.     Саме такі заняття сприяють формуванню усвідомленого підходу до вибору професії, розвитку навичок самоаналізу та планування майбутнього.

14:17 06.05.2025

Я вмію, знаю, хочу. Як розвинути свої вміння.

  Практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу на тему "Я вмію, знаю, хочу. Як розвинути свої вміння".     Під час уроку учні 2 класу активно виконували вправи на розвиток пам'яті, концентрації уваги, спостережливість тощо. Цікавим завдання стало виконання в техніці орігамі "Котика". Адже орігамі — розвиває дрібну моторику, терплячість та просторове мислення. Завжди є веселими виконання руханок — це є активною частиною заняття для енергії, координації та гарного настрою.     Саме такі заняття допомагають учням розвиватися, вчитися новому, співпрацювати один з одним, бути толерантними. Такий урок проходить у доброзичливій атмосфері, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. З турботою про вас психологічна служба закладу!

16:59 02.05.2025

Запобігання вербування та тероризму

   Для підвищення обізнаності учнів щодо загроз вербування та тероризму, формування навичок критичного мислення, безпечної поведінки в інформаційному просторі та відповідального ставлення до власної безпеки 25.04.2025 р. соціальним педагогом Жашківського ліцею № 2, Маринчук О.Б., у 7 класі проведено інформаційно-просвітницьку бесіду щодо припинення та запобігання грубим порушенням прав дітей, та для проведення інформаційної кампанії щодо безпечної поведінки в мережі Інтернет.     Під час бесіди учні були ознайомлені з основними поняттями "тероризм", "екстремізм", "вербування", а також із методами, які найчастіше використовуються для залучення підлітків у небезпечні угрупування. Обговорено типові ситуації, у яких можуть опинитися школярі, особливо в соціальних мережах та онлайн-іграх. Наголошено на важливості довіри до батьків, учителів, правоохоронних органів і необхідності повідомляти про підозрілі дії або контакти.     Учням було запропоновано розглянути кілька практичних кейсів і спільно знайти безпечні варіанти дій у кожній ситуації. Наприкінці бесіди проведено рефлексію: учні поділилися своїми думками, запитаннями та враженнями. Бесіда пройшла в інтерактивному форматі, учні були активні та зацікавлені.

15:45 25.04.2025

Формування ефективних навичок спілкування в конфліктних ситуаціях

Конфлікти — невід’ємна частина нашого життя. Важливо не уникати їх, а навчитися конструктивно реагувати, зберігати внутрішню рівновагу та будувати діалог, що веде до порозуміння. "Формування ефективних навичок спілкування в конфліктних ситуаціях" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 11 класу. На цьому занятті школярі  дізналися: - чому виникають конфлікти та як на них впливають емоції; - Проаналізували власні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях; - Отримали дієві інструменти для зниження напруги в спілкуванні; - Попрактикувалися  у техніках "Я-повідомлень", "Я-висловлення", емоційного самоконтролю, активного слухання та ненасильницького спілкування; -Навчилися знаходити спільні рішення без шкоди для себе та інших; - Обговорили реальні ситуації та шукали альтернативні стратегії поведінки; - Пройшли тестування "Оцінювання власного поводження в конфліктній ситуації". Саме такі заняття допомагають учням краще розуміти себе та співрозмовника, ефективно висловлювати свої думки та почуття без агресії чи самозахисту, знижувати напругу у складному спілкуванні та шукати конструктивні рішення замість «перемогти» у суперечці. Навчалися підтримувати один одного, толерантного ставлення до інших.

15:33 22.04.2025

Профілактика негативних явищ у шкільному середовищі. Булінг. Я знаю, як себе захистити

   Практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу на тему  «Профілактика негативних явищ у шкільному середовищі. Булінг. Я знаю, як себе захистити» Це інтерактивне заняття спрямоване на підвищення обізнаності учнів щодо булінгу, його наслідків та способів захисту. Школярі дізналися, як розпізнати булінг, які дії можуть допомогти уникнути конфліктних ситуацій та куди звертатися за допомогою.     Під час уроку діти обговорили реальні ситуації, котрі можуть виникнути. Переглянули відеоматеріали і презентацію. Виконали ігри для відпрацювання навичок реагування, а також групові вправи та мозковий штурм. Саме такі заняття допомагають учням зрозуміти , що таке булінгу та його види. Навчити розпізнавати ознаки булінгу та правильно реагувати на нього. Сформувати навички самозахисту та підтримки інших. Зрозуміти важливість доброзичливого ставлення та взаємоповаги. З турботою про вас психологічна служба закладу!

10:45 28.03.2025

Профілактичні заходи щодо запобігання правопорушення та асоціальної поведінки серед учнів ліцею

     Перед весняними канікулами соціальний педагог Маринчук О. Б. провела профілактичні заходи щодо запобігання правопорушення та асоціальної поведінки серед учнів ліцею.      Батькам надано рекомендації щодо організації безпечного дозвілля дітей під час канікул.

19:47 26.03.2025

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора