16:07 05.10.2021
Психологічна служба школи
На занятті діти мали змогу визначити свої здібності та задатки (вправа «Мене звати…»). Вчилися об’єктивно оцінювати себе та своїх однокласників (вправа «Чарівний стілець»; «Осінній букет класу»). Розвивали пізнавальну сферу (вправа «В гостях у осені»; «Осінні квіти»). Удосконалювали навички вільного висловлення власної думки та ввічливого, доброзичливого ставлення один до одного.
Заняття для учнів 6 - А класу на тему: ««Стоп булінг»
На занятті учні ознайомилися з поняттями: «булінг»; «кібербулінг»; «моббінг». Охарактеризовували типові ознаки булінгу (цькування) в освітньому середовищі (школа, клас). Обговорили види булінгу та обіграли їх за допомогою вправ. З’ясували чим відрізняється конфлікт від булінгу. Визначили рамки толерантності до проблеми булінгу. Розвивали: співчутливе ставлення до жертв насилля; навички надання і отримання допомоги.16:04 28.09.2021
На занятті учні ознайомилися з поняттями: «булінг»; «кібербулінг»; «моббінг». Охарактеризовували типові ознаки булінгу (цькування) в освітньому середовищі (школа, клас). З’ясували: хто несе відповідальність?; які документи захищають права дітей. Обговорили види насильства та обіграли їх за допомогою вправи «ситуації».
16:37 22.09.2021
Заняття з елементами тренінгу для учнів 6 –го Б класу на тему: «Я та мої друзі»
На занятті учні мали змогу розвивати сприйняття здатності розуміти необхідність доброзичливих стосунків з однолітками. Формували вміння висловлювати власну думку, об’єктивно оцінювати свої та чужі вчинки. Визначили позитивні та негативні сторони свого характеру (вправа «Купи – продай»). Усвідомили, які риси характеру їм допомагають досягти мети (вправа «Особлива хмаринка»). Удосконалювали навички ввічливості, товариськості. Розвивали вміння поважати думку інших та уважно вислуховувати її.15:37 22.09.2021
На занятті учні самостійно визначили: свої здібності та задатки; свої можливості (вміння, навички) по досягненню цілей; їх роль у використанні у власному житті. Об’єктивно оцінили позитивні і негативні риси свого характеру. Охарактеризували їх значення у досягненні успіху. Набули: навичок особистісної взаємодії з іншими людьми (дітьми; дорослими); розуміння власної ідентичності та неповторності.
15:37 21.09.2021
На занятті учні обговорили поняття: толерантність, ввічливість. Поглибили знайомство один з одним. Формували почуття єдності. Розвивали навички поваги та ввічливого ставлення до людей. З’ясували, що кожна дитина є значущою, унікальною, а всі разом діти – утворюють особливість і неповторність свого класу.
14:43 15.09.2021
На занятті учні 1 – го класу мали можливість підвищити рівень комунікативних стосунків в шкільному середовищі. Удосконалювали навички культурних відносин, взаєморозуміння, доброзичливого, тактовного відношення між дітьми класу. Діти вільно, невимушено спілкувалися. Висловлювали власну думку. Самостійно визначали позитивні свої сторони характеру (вправа «Веселий м’ячик»). Пояснювали, якими особистісними якостями мають володіти їх друзі (вправа «Який мій друг?» та вправа «Подарунок»). А головне, - з’ясували, що кожна дитина є значущою, унікальною, а всі разом діти – утворюють особливість і неповторність свого класу (вправа «Дерево особистісних якостей»). На завершення виконали психомалюнок «Мої друзі в класі».
15:38 08.09.2021
Заняття з елементами тренінгу для учнів 6 – б класу на тему: «Я і мій дружний клас».
Під час заняття учні мали змогу вільно висловлювати свої думки. Саморозкрити індивідуальні особливості. Формувати комунікативні навички. Підвищити самооцінку. Проявити лідерські здібності. Дане заняття сприяло згуртуванню класного колективу.16:38 07.09.2021
Мета знайомства з майбутніми першокласниками: визначення готовності дітей до шкільного життя; створення мотивації, що до пізнання самих себе, своїх бажань; розвиток навичок комунікації в групі ровесників та дорослих; розвиток інтересу до школи, до особливостей поведінки в шкільному соціумі.
15:30 15.06.2021
За підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини М. М. Кулеби, освітнім проєктом #stop_sexтинг, було розроблено урок “#Не_ведись - прояви свою стійкість в Інтернеті” для забезпечення стійкості дітей до шкідливого контенту. З огляду на актуальність зазначеної проблеми спеціалістами психологічної служби школи було проведено запропонований урок з учнями 7 класу. Під час даного заняття було висвітлено ряд тез: інтернет можливості; шкідливий контент. Було обговорено фактори негативного впливу на стан людини, а зокрема підлітка. Удосконалили навички з умінь протистояти даній інформації дотримуючись відповідних правил (тренінгова вправа «Шкідливий контент»). Розглянули ряд відчуттів, що виникають в учня під час перегляду шкідливого контенту ( тренінгова вправа «Мої переживання»). Для обговорення було запропоновано такі питання: 1). Що є індикатором того, що друг/знайомий чи однокласник переживає кризову ситуацію і веде себе ризиковано? ; 2). Як зрозуміти, що ваш друг потрапив у ризиковану ситуацію?; 3). Куди, чи до кого, ти, маєш впершу чергу звернутися за допомогою?
14:03 26.05.2021