13:03 20.11.2024
Психологічна служба школи
Гідна людина не та, в якої немає недоліків, а та, в якої є чесноти. Василь Йосипович Ключевський
Практичним психологом закладу Сміщенко С. С. разом з учнями 7 класу було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: "Гідність у дії. Гідний підтримує гідних. Моє гідне майбутнє. Кібергідність".
Заняття з елементами тренінгу на тему: "Ми - різні, але ми - рівні. Я толерантна людина".
Ніхто не може судити про інших, поки не навчиться судити про себе. День толерантності відзначається 16 листопада. Цей день був проголошений ЮНЕСКО в 1995 році з метою підвищення обізнаності про важливість толерантності та взаємоповаги серед людей різних культур, національностей, релігій та світоглядів. Світова спільнота наголошує на тому, що толерантність є основою миру, стабільності та розвитку суспільства. Це свято служить нагадуванням про необхідність боротьби з дискримінацією та підтримки прав людини. Практичним психологом закладу Сміщенко С. С. та соціальним педагогом Маринчук О. Б. було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: "Ми - різні, але ми - рівні. Я толерантна людина". Учні 4 класу прослухали інформацію, щодо вміння бути толерантним, висловили свої думки, щодо цієї теми. Розкодували слова толерантності, що кожен з нас часто вживає. Виконали вправу "Ми всі - різні, але ми всі - рівні" , де школярі мали можливість рвати папірець і таким чином практично побачити наскільки ми всі різностронні. Цікаво та активно діти робили арт-терапевтичне завдання "Я неповторний бо...", де учні написали чому вони є неповторними, індивідуальними особистостями. Саме такі заняття допомагають стимулювати уяву учнів у пошуках власного розуміння толерантності; сформувати чітке уявлення про толерантність; розвивати навички спілкування з іншими людьми, взаємодії з ними на основі співчуття, співрозуміння, доброзичливості. З турботою про вас психологічна служба закладу!15:59 15.11.2024
Кожен знає, що людина доброчесна не може бути не вихована, цікаво інше: не всякий вихований людина доброчесна.
"Правила та обов'язки кожного. Норми доброчесності та відповідальної людини" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. та соціальним педагогом Маринчук О. Б. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 10 класу.
Адже доброчесність — це принцип поведінки, який вимагає від людини бути чесною, відповідальною та етичною у своїх діях і рішеннях. Вона передбачає чесність у стосунках з іншими людьми, готовність до самокритики, визнання своїх помилок, а також здатність відмовлятися від корисливих вчинків, які суперечать моральним нормам.
Під час уроку діти обговорили та висловили свої думки, щодо доброчесності, доброчесних вчинків, дізналися про види та порушення академічної доброчесності. Розглянули різні приклади та ситуації, а також розширили свої знання про поняття фейк та дезінформація. Особливо цікавою стало вправа "Фейк чи правда", де школярі мали можливість обґрунтувати подані історії. Завдання "Придумай фейк" захопило виконанням, адже кожен міг спробувати придумати свій фейк, та докласти максимальних зусиль, щоб він мав вигляд достовірного. Виконавши фейкотест, учні зробили самоаналіз того, наскільки вони можуть розуміти правдивість написання інформації. На завершення обговорили відповідальність, правила безпеки та важливі аспекти доброчесної людини зобразивши "Квітку доброчесності"
Саме такі заняття з доброчесності спрямовані на розвиток етичних цінностей, навчання критичного мислення та формування здорових соціальних зв’язків.
Допомагає розвивати соціальну відповідальність та позитивно впливає на формування цілісної особистості.
15:59 08.11.2024
Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання
07 листопада2024 року проведено серію занять з елементами тренінгу "Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання" у 6-8 класах. Заняття проведено з метою ознайомити учнів, з визначенням ознак фізичного, психологічного чи сексуального насильства над дітьми; ознайомити з поняттям «булінг» і його запобіганню у школі; виховувати толерантність, стійке неприйняття насильства в будь-яких проявах, дружні відносини в колективі.Робота в групах:"Асоціації"; "Булінг чи піддражнювання". Виконали вправи: «Можна - не можна»; "Рука допомоги";"Правила дружньої поведінки"; Гра «Правда чи міф?»; інформаційне повідомлення «Куди можна звернутись у разі насильства та булінгу».15:07 07.11.2024
Тренінгові заняття"СТОП булінг"
24.10. 2024 р. Психологічною службою було проведено ряд тренінгових занять "СТОП булінг" у 1 класі, 5-7 класах, з метою ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства. Виконали вправи: "Аркуш паперу"-образити людину легко, а повернути довіру довготривалий процес; мозковий штурм "Що таке булінг?"- тим, кого булять, може виявитися кожен, сьогодні ти — спостерігач, а завтра — жертва. Вправа "Чому так стається?", "Я зможу допомогти" - обговорення.16:33 24.10.2024
Соціально-психологічною службою закладу продовжено проведення циклу занять з теми "Профілактика негативних явищ в шкільному середовищі. Головні факти про електронні сигарети та їх вплив на здоров'я людини".
Мета занять є:
- Інформувати дітей про шкоду електронних сигарет.
- Розвивати критичне мислення щодо впливу тютюнових виробів.
- Формувати здорові звички та поведінку.
Під час уроку учні 9 та 10 класів ознайомилися з інформацією про електронні сигарети: що це таке, як працюють.Основні шкідливі компоненти та їх вплив на організм. Статистика щодо вживання серед підлітків. Також під час дискусії обговорили чому молодь може вдаватися до вживання електронних сигарет та які альтернативи існують для розваг і зняття стресу?
Саме такі заняття допомагають дітям зрозуміти небезпеку вживання електронних сигарет і формувати у них відповідальне ставлення до власного здоров’я.
З турботою про вас психологічна служба закладу!
15:05 22.10.2024
Виховна година "Козацькі розваги"
14.10.2024 року соціальний педагог разом з асистентами вчителів влаштували для дітей ООП перегляд документальної стрічки про козацьку епоху. Учні мали змогу розширити свої знання про запорізьких козаків, їх традиції, побут і звичаї. Після перегляду фільму, оживили запорізьких козаків за допомогою розмальованок. Ознайомилися і переглянули книги: "Гетьмани України". Учні мали змогу розширити свої знання про запорізьких козаків, їх традиції, побут і звичаї. Провели ряд конкурсів: "Козацька кмітливість"- інтелектуальні здібності. Помірятися козацькою силою "Хто сильніший?"- розвиток морально-вольових та фізичних якостей. "Кашовари"- вправа на моторику рук. Залучені найкращі якості: добродушність, безкорисливість, товариськість.15:34 14.10.2024
Соціально-психологічною службою закладу було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: "Профілактика негативних явищ в шкільному середовищі. Головні факти про електронні сигарети та їх вплив на здоров'я людини".
Під час уроку учні 7 та 8 класів виконали вправу "Модель здоров'я ", де окреслили основні аспекти формування здорового способу життя. Під час вікторини школярі розширили свої знання про електронні сигарети та їх дію на організм людини. Анкетування показало кожному з учнів обізнаність у порушених питаннях. Також на завершення було проговорено відповідальність за куріння електронних сигарет.
Саме такі заняття допомагають школярам розширити, поглибити й систематизувати знання про шкідливий вплив куріння на здоров’я людини; сформувати в підлітків свідоме ставлення до власних вчинків; навчити дітей адекватно оцінювати ризики, приймати відповідальні рішення та протистояти соціальному тиску. Формуючи в дітей свідоме ставлення до власних учинків, свого здоров'я та здоров'я інших людей як найвищої цінності.
З турботою про вас психологічна служба закладу!
14:38 08.10.2024
Тільки живий приклад виховує дитину, а не слова, навіть наймудріші, але непідкріплені ділом.
А. С. Макаренко
Розвиткова робота є однією із важливих чинників для психологічного та фізичного розвитку дитини. Вона має значну користь для учнів у кількох аспектах:
- розвиток навичок:допомога у формуванні критичного мислення, креативності та комунікативні навички.
- соціалізація: Діти вчаться працювати в команді, налагоджувати стосунки з однолітками, що важливо для їхнього соціального розвитку.
- самостійність: Виконання поставлених завдань сприяє формуванню самостійності та відповідальності.
- мотивація до навчання: Інтерактивні методи залучають дітей до навчального процесу, підвищуючи їхню зацікавленість.
- емоційний розвиток: Робота над поставленими задачами допомагає дітям виражати емоції, справлятися зі стресом і розвивати впевненість у собі.
- критичне мислення: Діти вчаться аналізувати ситуації, приймати рішення та вирішувати проблеми, що є важливими життєвими навичками.
Саме такі розвиткові заняття забезпечують комплексний розвиток особистості дитини, невимушено в умовах гри готуючи її до дорослого життя.
З турботою про вас психологічна служба закладу!
15:54 04.10.2024
Тренінги "Ми проти булінгу" та "Булінг"
Цькування дітей з боку однолітків, так званий булінг, сьогодні одна з найбільш поширених проблем освітніх організацій, яка істотно збільшує ризик суїциду серед дітей, призводить до ескалації агресії й насильства в колективі, зниження успішності, емоційних і невротичних проблем. Першого і третього жовтня соціальний педагог з метою профілактики насилля в шкільному середовищі провела тренінги у 9-б, 4 класах "Ми проти булінгу", "Булінг". До кого ти можеш звернутися по допомогу?" ознайомити здобувачів освіти із поняттям «булінгу»; розказати про види булінгу й наслідки; запобігати виникненню булінгу в освітньому середовищі; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навички відповідальної та безпечної поведінки; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства, та що робити, коли ситуація булінгу трапилася з тобою. Виконали вправи: "Чому так стається?", "Клубок", "Ціна образи", "Я ціную...", "Скринька порад".14:45 03.10.2024