Психологічно-розвантажувальні перерви для дітей
Кожна дитина – маленька особистість … вбирає кожну картинку, звук, запах і дотик.
Тім Селдін
Фізичні та емоційні стани людини (дитини) взаємопов’язані й тому здатні взаємовпливати один на одного. Саме тому практичним психологом закладу Сміщенко С. впроваджено «психологічно-розвантажувальні перерви», котрі допоможуть учням впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, та на плідну подальшу роботу.
Адже сприятлива атмосфера, дозволить дітям розслабитися, зняти емоційне напруження, відновити почуття безпеки та психоемоційного комфорту, що є природним механізмом стабілізації. Таким чином такі перерви допомагають учням розвиватися в невимушеній атмосфері, пропрацювати та навчатися різним технікам дихання, вправам для зняття напруження, психогімнастичним вправам тощо.
Така форма роботи є бережним, але дієвим механізмом для школярів, щоб стати більш спокійним, врівноваженим, а також дозволить краще зрозуміти свої почуття та відчуття, розуміти потреби свого організму та вміти запобігати критичним станам.