Година спілкування: "Алгоритм дій учасників освітнього процесу у разі виявлення підозрілого предмета, що може виявитися вибуховим пристроєм"
Сьогоднішня година спілкування, з учнями 7 класу їхнім класним керівником Цимбал Н.В., була присвячена надзвичайно важливій темі – алгоритму дій учасників освітнього процесу у разі виявлення підозрілого предмета, що може виявитися вибуховим пристроєм.
Розпочали спілкування з того, що дана тема дуже актуальна в нинішніх реаліях і, що обізнаність та чітке розуміння послідовності дій можуть врятувати життя та зберегти здоров'я кожного з нас.
Першим кроком стало визначення поняття "підозрілий предмет". Ми детально обговорили основні ознаки, які повинні викликати нашу пильність: незвичне місце знаходження, наявність дротів, антен, скотчу, незрозумілі звуки чи запахи, сліди втручання або надмірна вага. Була акцентована увага на тому, що ні в якому разі не можна намагатися самостійно розібратися з підозрілим предметом.
Далі ми перейшли до ключового моменту – алгоритму дій. Для учнів я чітко сформулювала три основні правила: не чіпати, негайно повідомити дорослого, запам'ятати місцезнаходження. Ми обговорили, як важливо зберігати спокій і чітко передати інформацію вчителю чи іншому працівнику закладу.