Дослідження шкільної мотивації та адаптації учнів 5 класу
20 вересня соціальним педагогом було проведено дослідження шкільної мотивації та адаптації учнів 5 класу за методикою Н.Г. Лусканової у вигляді анкетування.
Період адаптації до навчання у 5-му класі є одним із найважчих періодів шкільного життя. Це обумовлено сукупністю тих змін, що відбуваються в шкільному середовищі й внутрішньому світі дітей 10-11-річного віку. Стан дітей у цей період з педагогічної точки зору характеризується низькою організованістю, неуважністю й недисциплінованістю на уроках, зниженням інтересу до навчання і його результатів; із психологічної - зниженням самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності.
Протягом адаптаційного періоду (І-е півріччя навчання) у п'ятикласників повинне сформуватися так зване «почуття дорослості», що проявляється в новій особистісній позиції: стосовно навчальної діяльності; стосовно школи й предметів; стосовно однокласників; у новому відношенні до внутрішнього світу.