Формування ефективних навичок спілкування в конфліктних ситуаціях
Конфлікти — невід’ємна частина нашого життя. Важливо не уникати їх, а навчитися конструктивно реагувати, зберігати внутрішню рівновагу та будувати діалог, що веде до порозуміння.
"Формування ефективних навичок спілкування в конфліктних ситуаціях" саме під такою назвою практичним психологом закладу Сміщенко С. С. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 11 класу.
На цьому занятті школярі дізналися:
- чому виникають конфлікти та як на них впливають емоції;
- Проаналізували власні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях;
- Отримали дієві інструменти для зниження напруги в спілкуванні;
- Попрактикувалися у техніках "Я-повідомлень", "Я-висловлення", емоційного самоконтролю, активного слухання та ненасильницького спілкування;
-Навчилися знаходити спільні рішення без шкоди для себе та інших;
- Обговорили реальні ситуації та шукали альтернативні стратегії поведінки;
- Пройшли тестування "Оцінювання власного поводження в конфліктній ситуації".
Саме такі заняття допомагають учням краще розуміти себе та співрозмовника, ефективно висловлювати свої думки та почуття без агресії чи самозахисту, знижувати напругу у складному спілкуванні та шукати конструктивні рішення замість «перемогти» у суперечці. Навчалися підтримувати один одного, толерантного ставлення до інших.