Урок ЯДС з використанням STEM - технологій
Все було: жарти, гра, колективна, групова, індивідуальна , творча робота учнів на уроці в 2 класі. Та до вирішення проблем всі віднеслись максимально серйозно, адже в країні зараз надзвичайний стан.
Лясковська Л.Л. підготувала цікаві відео для перегляду, проблемні та практичні завдання. Діти інсценували ситуації "Один вдома", "Підозрілий пакунок", "Невідомий пригостив цукеркою". Під час з'ясування терміну придатності йогуртів з місцевого магазину учні виступили в ролі дослідників та експертів.
Після перегляду ролика "Як діяти в разі повітряної тривоги" для учнів пролунав сигнал "Повітряна тривога", після якого вони вже звично швиденько почали збирати особисті речі та готуватись до виходу в укриття.
Урок ЯДС "Як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров'я" - чергове нагадування учням про щоденні небезпеки, про обов'язок дітей знати телеіони екстрених служб і батьків та власні адреси.