«Емоції — це фарби душі, вони прекрасні та видовищні. Коли ти нічого не відчуваєш, світ стає тьмяним та безбарвним.» © Вільям Пол Янг Вчитель англійської мови Маринчук Р. О. разом з практичним психологом Сміщенко С. С. провели інтегроване заняття з учнями 4 класу на тему: "Ігри на створення психологічного комфорту дітей. A lesson with elements of the game "My Mood". З допомогою ігор, творчих завдань, дискусій, активного спілкування, школярі досліджували, та вчилися розпізнавати свої емоції, відчуття, почуття та виражати їх безпечно і щиро. Діти зрозуміли, що таке психологічний комфорт, прослухали повчальну притчу «Колісниця», «вимірювали» свої емоції на «Барометрі емоцій»; грали в гру «My mood», з допомогою карток настрою. Виконали вправу «Feelings and emotions of others»; малювали свої емоції, створювали "Коло життя", ділилися теплими словами та вчилися помічати, як почуваються інші. На закінчення, виконали вправу-рефлексію «Візьми чого не вистачає». Саме такі заняття допомагають учням бережно звернути увагу на емоції та відчуття, толерантне ставлення один до одного, розуміння себе та інших. А також по особливому незвично та цікаво учням саме в такій інтерактивній формі краще вивчати навчальні предмети, такі як - англійська мова. Захід не лише подарував дітям гарний настрій, а й навчив важливого: кожна емоція — це частинка нас, і всі вони мають значення.
« повернутися