A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №2
Жашківської міської ради Черкаської області

Розвивальне заняття з використанням тренінгових вправ для дітей дошкільного віку, що готуються іти до школи на тему: «Я майбутній першокласник»

Дата: 15.06.2021 15:30
Кількість переглядів: 87

Мета знайомства з майбутніми першокласниками: визначення готовності дітей до шкільного життя; створення мотивації, що до пізнання самих себе, своїх бажань; розвиток навичок комунікації в групі ровесників та дорослих; розвиток інтересу до школи, до особливостей поведінки в шкільному соціумі.

Зустріч базувалася на основі трьох тренінгових вправ: «Знайомство»; «Мікрофон»; « Біг асоціацій».

Під час виконання даних вправ діти дали відповіді на ряд запитань:

1). Чим на їх думку учні займаються в школі?;

2). Навіщо дітям шкільні знання і як вони їм знадобляться в майбутньому?;

3). Чи мають вони бажання іти до школи?;

4). Які очікування вони покладають на школу?;

5). Що найбільше вони люблять робити, які завдання виконувати, та що найкраще в них виходе?

6). З ким би вони хотіли у школі зі свого майбутнього класу дружити?

Адже, психологічна готовність дитини до школи - здатність дитини ви­конувати навчальні завдання і шкільні обов'язки, зумовлена рівнем її загального розумового розвитку. Старший дошкільник, у якого сформована психологічна готовність до навчання, характеризується певним рівнем розвитку мотиваційної, емоційно-вольової, пізнавальної сфер.

Важливим показником такої готовності є позитивне ставлення дошкільника до навчання, здатність коригувати свою поведінку, докладати вольові зусилля для розв'язан­ня завдань, які ставлять дорослі, навички мовного спілку­вання, розвиток риторики, рухової координації. Особливо складним цей період є для 6-річних дітей, оскільки вони пе­реживають у своєму розвитку кризу, яка характеризується складними фізичними і психологічними змінами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора