Умови доступності для осіб з ООП
В закладі створені умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- у наявності пандуси ,
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями,
- є внутрішні туалети,
- виконано поточний ремонт класних кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. Рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі підтримується повітряно - тепловий режим. Приміщення обладнані системами опалення, що забезпечує сприятливі мікрокліматичні умови . Чистота повітря забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням провітрювання.
Навчальні меблі відповідають віковим особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Дітям з особливими освітніми потребами освіта надається шляхом створення належного фінансового, кадрового та матеріально - технічного забезпечення (частково) з урахуванням індивідуальних потреб таких осіб, визначених в індивідуальній програмі розвитку. Для навчання осіб з ООП в закладі працює колектив кваліфікованих працівників, команда супроводу, до числа яких входять асистенти вчителя, логопед, соціальний педагог. Таким чином, дітям надаються корекційно - розвиткові послуги . Для цього спеціально обладнаний освітній простір - ресурсна кімната. Учні з ООП забезпечені допоміжними засобами для навчання.
В цілому, для учнів, що навчаються в інклюзивних класах закладу, дані умови є доступними. Та не всі умови на виконання Закону України щодо умов доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП виконано: немає вільного доступу всім дітям з особливими освітніми потребами.до приміщень другого поверху обох корпусів і відсутні пристосування в туалетах .